3258
Rüyalarımızı herkese anlatmalı mıyız?
Eskiler buna çok güzel bir çözüm bulmuşlar. Kötü bir rüya görürseniz mutlaka gidin suya anlatın ve o su bütün kötülükleri alıp götürür.
Peki iyi rüya gördüğümüzde ne yapmalıyız? Onları anlatmalı mıyız? Belki onu da anlatmamalıyız. Çünkü bunu yorumlayabilecek yetkin bir kişi karşımızda yoksa o güzel rüyayı yanlış yorumlayarak çok farklı düşüncelere bilinçaltında çok farklı mesajlara yönlendirecektir ki bu da o güzel rüya için çok sağlıklı bir sonuç olmayabilir. Buna da çok dikkat etmek gerekiyor diye düşünüyorum.

















